Την Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2026, με μεγάλη χαρά, κέφι κι ενθουσιασμό γιορτάσαμε τις Απόκριες στην αυλή του σχολείου μας. Έχοντας ως στόχο την επαφή των μαθητών και μαθητριών με τον κόσμο των παραδόσεων και της λαϊκής κουλτούρας μέσα από τη δημιουργία εικαστικών έργων εμπνευσμένων από τις παραδόσεις, της δραματοποίησης αλλά και την προετοιμασία παραδοσιακών εδεσμάτων από τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, μικροί και μεγάλοι καρναβαλιστές με πρωτότυπες στολές, εντυπωσιακά αξεσουάρ, μάσκες και σερπαντίνες μετέτρεψαν τον σχολικό χώρο σε έναν πολύχρωμο κόσμο φαντασίας, τραγουδώντας και χορεύοντας αποκριάτικα παραδοσιακά τραγούδια κι όχι μόνο!
Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στην εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής, Αγγείδου Βηθλεέμ για την προετοιμασία και οργάνωση των δραστηριοτήτων, καθώς και στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την συμμετοχή και την προσφορά εδεσμάτων στους μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου, συμβάλλοντας στην επιτυχία αυτής της υπέροχης γιορτής!
Και του χρόνου!
Καλά Κούλουμα!





