Την Τετάρτη 20 Μαΐου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας εκπαιδευτική παρέμβαση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τις πρώτες βοήθειες. Η δράση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της εσωτερικής επιμόρφωσης, με εισηγήτρια την κ.Τζέκη Φωτεινή, η οποία είναι εκπαιδευτικός του σχολείου μας αλλά και Νοσηλεύτρια, την οποία ευχαριστούμε ιδιαιτέρως. Η επιμόρφωση απευθύνονταν στους εκπαιδευτικούς αλλά και τους Γονείς και κηδεμόνες του σχολείου μας, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για τη συμμετοχή.
Με αφορμή την Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, το σχολείο μας υλοποίησε μια σειρά από δράσεις ευαισθητοποίησης με στόχο την καλλιέργεια του σεβασμού, της ενσυναίσθησης και της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών. Οι δράσεις ξεκίνησαν με ένα σύντομο μήνυμα προς όλους τους μαθητές, που τόνισε τη σημασία της φιλίας, της αποδοχής και της υποστήριξης μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Στη συνέχεια, στις τάξεις πραγματοποιήθηκαν προβολές εκπαιδευτικών βίντεο και δραστηριότητες. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά μέσα από συζητήσεις, δημιουργικές δραστηριότητες, ζωγραφιές, συνθήματα και ομαδικές εργασίες, εκφράζοντας τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους γύρω από το σημαντικό αυτό θέμα.
Τη μέρα αυτή, οι φωνές μας ενώθηκαν κατά του σχολικού εκφοβισμού, γιατί ένα σχολείο γίνεται πιο όμορφο όταν όλοι νιώθουν ασφαλείς, αποδεκτοί και ομάδα.
Την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2026, στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας Φιλάθλου, πραγματοποιήθηκαν ορισμένες αθλητικές δράσεις εντός της σχολικής μας μονάδας. Έχοντας ως στόχο την αλλαγή της οπαδικής κουλτούρας και την προώθηση του γενικότερου φίλαθλου πνεύματος, με κεντρικό σύνθημα «Η καρδιά του αθλητισμού είσαι ΕΣΥ, καμία φανέλα πάνω από τη ΖΩΗ», οι μαθητές, με την υποστήριξη της εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής Αγγελίδου Βηθλεέμ, σχημάτισαν ομάδες συμμετέχοντας σε διάφορες αθλητικές δράσεις. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε συζήτηση σε όλες τις τάξεις για τις έννοις του φιλάθλου και του οπαδού. Οι μαθητές αντάλλαξαν απόψεις, εξέφρασαν σκέψεις και προβληματισμούς και κατέγραψαν συνθήματα υπέρ του σεβασμού και κατά της βίας. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και παιχνίδια ρόλων, κατανόησαν τη διαφορά ανάμεσα στον ανταγωνισμό και την εχθρότητα.
Στη συνέχεια, οργανώθηκαν αθλητικές δραστηριότητες στον χώρο του σχολείου με ομαδικά παιχνίδια που προώθησαν τη συνεργασία και τη χαρά της συμμετοχής, με τους μαθητές να δρουν τόσο ως συμμετέχοντες/ουσες όσο και ως φίλαθλοι. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο «ευ αγωνίζεσθαι», στην ενθάρρυνση των συμπαικτών και στον σεβασμό προς τους αντιπάλους. Οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό, αποδεικνύοντας ότι ο αθλητισμός μπορεί να ενώνει και να δημιουργεί όμορφες εμπειρίες.
Την Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2026, με μεγάλη χαρά, κέφι κι ενθουσιασμό γιορτάσαμε τις Απόκριες στην αυλή του σχολείου μας. Έχοντας ως στόχο την επαφή των μαθητών και μαθητριών με τον κόσμο των παραδόσεων και της λαϊκής κουλτούρας μέσα από τη δημιουργία εικαστικών έργων εμπνευσμένων από τις παραδόσεις, της δραματοποίησης αλλά και την προετοιμασία παραδοσιακών εδεσμάτων από τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, μικροί και μεγάλοι καρναβαλιστές με πρωτότυπες στολές, εντυπωσιακά αξεσουάρ, μάσκες και σερπαντίνες μετέτρεψαν τον σχολικό χώρο σε έναν πολύχρωμο κόσμο φαντασίας, τραγουδώντας και χορεύοντας αποκριάτικα παραδοσιακά τραγούδια κι όχι μόνο!
Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στην εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής, Αγγείδου Βηθλεέμ για την προετοιμασία και οργάνωση των δραστηριοτήτων, καθώς και στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την συμμετοχή και την προσφορά εδεσμάτων στους μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου, συμβάλλοντας στην επιτυχία αυτής της υπέροχης γιορτής!
Σήμερα, Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου, το σχολείο μας επισκέφτηκε το ΚΑΠΗ Ιεράπετρας. Οι μαθητές μας, με τη συνοδεία της μουσικού μας, Σοφίας Σιαμπάλα, τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια και μοίρασαν χειροποίητες κάρτες και στολίδια στους παρευρισκόμενους. Ευχαριστούμε πολύ τις υπεύθυνες του χώρου για τη θερμή υποδοχή!
Την Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου 2025, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια σειρά από βιωματικές και εκπαιδευτικές δράσεις με στόχο την ευαισθητοποίηση και την κατανόηση της διαφορετικότητας.
Ξεκινήσαμε την ημέρα παρακολουθώντας εκπαιδευτικά βίντεο, μέσα από τα οποία γνωρίσαμε τις δυσκολίες αλλά και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία. Στη συνέχεια, οι μαθητές μπήκαν, έστω και για λίγο, στη θέση αυτών των ανθρώπων, προσπαθώντας να ζωγραφίσουν είτε με κλειστά μάτια είτε χρησιμοποιώντας μόνο το στόμα τους και τα πόδια τους. Οι εμπειρίες αυτές αποτέλεσαν ένα μάθημα ζωής, αναδεικνύοντας τη σημασία της ενσυναίσθησης, της αποδοχής και του σεβασμού προς όλους. Ήταν μια ημέρα γεμάτη σκέψη, συναισθήματα και αλληλεγγύη, που μας υπενθύμισε πως κάθε άνθρωπος αξίζει ίσες ευκαιρίες και αγάπη.
Την οργάνωση και τον συντονισμό των δράσεων ανέλαβαν οι Εκπαιδευτικοί Παράλληλης στήριξης του Σχολείου μας, Φωτεινή Τζέκη, Μαρία Λιαμπάκη και Μαρία Φραγκούλη, τις οποίες ευχαριστούμε θερμά.
Την Πέμπτη, 16/10/25, τo σχολείο μας συμμετείχε στη δράση της Ανθρωπιστικής Οργάνωσης KIDS SAVE LIVES – ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ, με σκοπό να σπάσουμε το ρεκόρ ΚΑΡΠΑ, κάνοντας θωρακικές συμπιέσεις για 2 λεπτά, ακολουθώντας τις οδηγίες των εκπαιδευτών του KIDS SAVE LIVES. Στόχος της δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών και η προώθηση του μηνύματος «ΌΛΟΙ μπορούν να σώσουν μια ζωή, ακόμη και ΠΑΙΔΙΑ».
Με αφορμή την ενότητα της Γλώσσας «Καράβια» και το μάθημα «Ένα γράμμα για την Ιωάννα», οι μαθητές της Α΄τάξης έγραψαν τα γράμματά τους, τα οποία στείλαμε στην Α’ τάξη του 1ου Σχολικού Κέντρου Θιναλίων, στην Αχαράβη της Κέρκυρας!
Έχοντας ως στόχο την εξοικείωση των μαθητών με τα βασικά δομικά στοιχεία του γράμματος, αλλά και της κοινωνικοποίησης τους με έναν εναλλακτικό τρόπο, τα πρωτάκια μας έστειλαν τα γράμματά τους στα οποία συστήνονταν γράφοντας λίγα πράγματα για τον εαυτό τους. Τα πρωτάκια της Αχαράβης ανταποκρίθηκαν με χαρά απαντώντας στα γράμματά μας με ενθουσιασμό!
Ήταν μία υπέροχη εμπειρία, μέσα από την οποία γεννήθηκε ένας όμορφος διάλογος, γεμάτος αυθορμητισμό, φαντασία και τρυφερότητα από τους μικρούς μας μαθητές! Τα παιδιά ένιωσαν τη μαγεία της επικοινωνίας, τη χαρά της προσμονής για το επόμενο γράμμα και τη συγκίνηση του να “γνωρίζεις” έναν φίλο από μακριά!
Στο πλαίσιο του μαθήματος των Εικαστικών και υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Εύας Αερανοπούλου στην τεχνική Graffiti, οι μαθητές της Ε΄και ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας γεμάτοι δημιουργικότητα, φαντασία, έμπνευση και ομαδοσυνεργατικό πνεύμα, αποφάσισαν να ζωγραφίσουν τον τοίχο της αυλής μας! Δεν πρόκειται για μια απλή αισθητική παρέμβαση αναβάθμισης του σχολικού χώρου, αλλά για μια προσπάθεια ευαισθητοποίησης σε θέματα σχολικού εκφοβισμού, καθώς οι μαθητές μας διαμόρφωσαν τον τοίχο σε ένα κλίμα συνεργασίας, γράφοντας διάφορα όμορφα μηνύματα κατά του σχολικού εκφοβισμού και υπέρ της φιλίας, της ομαδικότητας, της συνεργασίας, της καλοσύνης και της κατανόησης.
Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της βίας στο σχολείο στις 6 Μαρτίου οι μαθητές σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, πραγματοποιήσαν δράσεις με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα βίας και σχολικού εκφοβισμού – Bullying.