Την Τετάρτη 20 Μαΐου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας εκπαιδευτική παρέμβαση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τις πρώτες βοήθειες. Η δράση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της εσωτερικής επιμόρφωσης, με εισηγήτρια την κ.Τζέκη Φωτεινή, η οποία είναι εκπαιδευτικός του σχολείου μας αλλά και Νοσηλεύτρια, την οποία ευχαριστούμε ιδιαιτέρως. Η επιμόρφωση απευθύνονταν στους εκπαιδευτικούς αλλά και τους Γονείς και κηδεμόνες του σχολείου μας, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για τη συμμετοχή.
Την Τρίτη 5 Μαΐου 2026, οχτώ μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στη Σχολική Αθλητική Δράση Χορού Δημοτικών σχολείων Λασιθίου, η οποία διεξήχθη στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία γονέων και κηδεμόνων. Οι μαθήτριες συμμετείχαν με ενθουσιασμό, υποστηρίζοντας την καλλιέργεια της αισθητικής αγωγής και δημιουργικής έκφρασης μέσω της μουσικής και της κίνησης και αναπτύσσοντας ποικίλες δεξιότητες. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική τους παρουσία και φυσικά την εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής, Αγγελίδου Βηθλεέμ, την οποία ευχαριστούμε θερμά για την προετοιμασία και τη συνοδεία.
Σήμερα, 23/12/25,τελευταία ημέρα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων, μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων επισκέφτηκαν το σχολείο μας με χριστουγεννιάτικη αμφίεση, μοιράζοντας δώρα και κεράσματα στους μαθητές μας!
Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του Δ.Σ. και Νηπιαγωγείου Παχειάς Άμμου για αυτή την ενέργεια που έδωσε χαρά στα παιδιά!
Την Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου 2025, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια σειρά από βιωματικές και εκπαιδευτικές δράσεις με στόχο την ευαισθητοποίηση και την κατανόηση της διαφορετικότητας.
Ξεκινήσαμε την ημέρα παρακολουθώντας εκπαιδευτικά βίντεο, μέσα από τα οποία γνωρίσαμε τις δυσκολίες αλλά και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία. Στη συνέχεια, οι μαθητές μπήκαν, έστω και για λίγο, στη θέση αυτών των ανθρώπων, προσπαθώντας να ζωγραφίσουν είτε με κλειστά μάτια είτε χρησιμοποιώντας μόνο το στόμα τους και τα πόδια τους. Οι εμπειρίες αυτές αποτέλεσαν ένα μάθημα ζωής, αναδεικνύοντας τη σημασία της ενσυναίσθησης, της αποδοχής και του σεβασμού προς όλους. Ήταν μια ημέρα γεμάτη σκέψη, συναισθήματα και αλληλεγγύη, που μας υπενθύμισε πως κάθε άνθρωπος αξίζει ίσες ευκαιρίες και αγάπη.
Την οργάνωση και τον συντονισμό των δράσεων ανέλαβαν οι Εκπαιδευτικοί Παράλληλης στήριξης του Σχολείου μας, Φωτεινή Τζέκη, Μαρία Λιαμπάκη και Μαρία Φραγκούλη, τις οποίες ευχαριστούμε θερμά.
Την Παρασκευή 23 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε η ημερήσια εκδρομή μας στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου «Sport Point». Οι προπονητές του αθλητικού κέντρου παρουσίασαν στις ομάδες των μαθητών μας 7 διαφορετικά αθλήματα. Με σκοπό τη προώθηση της δια βίου άσκησης, της ευγενούς άμιλλας και του φίλαθλου πνεύματος, οι μαθητές συμμετείχαν βιωματικά σε διάφορα αθλήματα, έχοντας την ευκαιρία να γνωρίσουν αθλήματα λιγότερο διαδεδομένα όπως padel, ξιφασκία κ.α.
Ευχαριστούμε πολύ το Sport Point για τη φιλοξενία!
Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, την Τρίτη 8 Απριλίου, τα παιδιά της Ε’ και Στ΄τάξης επισκέφτηκαν το Μουσικό Γυμνάσιο Καβουσίου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου και παρακολούθησαν διάφορα μουσικά δρώμενα από τα παιδιά του Γυμνασίου.
Η 4η Απριλίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας, έχοντας ως στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενεργή συμμετοχή των μαθητών σε θέματα φιλοζωίας και προστασίας των ζώων. Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου μας, τιμώντας αυτήν την ημέρα, συμμετείχαν σε διάφορες εκπαιδευτικές δραστηριότες, μεταξύ των οποίων ήταν η παρακολούθηση σχετικών βίντεο με μηνύματα που προάγουν την προστασία των ζώων, η εικονογράφηση των κατοικίδιών τους και η σύνθεση ποιήματος αφιερωμένη στα αδέσποτα, καλλιεργώντας την ενσυναίσθηση και τον σεβασμό προς όλα τα ζώα.