Την Τετάρτη 11 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του σχολείου μας η γιορτή λήξης και αποφοίτησης για το σχολικό έτος 2024-2025. Όλοι οι μαθητές παρουσίασαν διάφορα θεατρικά και χορευτικά δρώμενα, ενώ σε κλίμα συγκίνησης αποχαιρετήσαμε τα παιδιά τη ΣΤ΄τάξης. Στη συνέχεια ακολούθησαν διάφορες αθλητικές δραστηριότητες, ενώ η μέρα μας έληξε με το καθιερωμένο μπουγέλο!
Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά καλό καλοκαίρι και καλή σταδιοδρομία στα παιδιά της ΣΤ΄ τάξης!












